Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Przysusze

Powiatowy Lekarz Weterynarii w Przysusze ogłasza nabór lekarzy weterynarii i osób niebędących pracownikami Inspekcji, spełniających wymagania w zakresie kwalifikacji do  wykonywania czynności określonych w art. 16 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. o Inspekcji Weterynaryjnej (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r., poz. 12) na terenie powiatu przysuskiego w 2025 r.

Ogłoszenie


Powiatowy Lekarz Weterynarii w Przysusze ogłasza nabór lekarzy weterynarii i osób niebędących pracownikami Inspekcji, spełniających wymagania w zakresie kwalifikacji do  wykonywania czynności określonych w art. 16 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. o Inspekcji Weterynaryjnej (tekst jednolity Dz. U. z 2024 r., poz. 12) na terenie powiatu przysuskiego w 2025 r.

W związku z powyższym zwracam się z prośbą o zgłaszanie gotowości do podjęcia współpracy:

1) lekarzy weterynarii niebędących pracownikami Inspekcji, w tym lekarzy weterynarii świadczących usługi weterynaryjne w ramach zakładu leczniczego dla zwierząt, lub lekarzy weterynarii niebędących pracownikami Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Przysusze, w zakresie:

•     szczepień ochronnych lub badań rozpoznawczych,

•     sprawowania nadzoru nad miejscami gromadzenia, skupu lub sprzedaży zwierząt, wystawami, pokazami lub konkursami zwierząt,

•     badania zwierząt umieszczonych na rynku, przeznaczonych do wywozu oraz wystawiania świadectw zdrowia,

•     sprawowania nadzoru nad ubojem zwierząt gospodarskich kopytnych, drobiu, zajęczaków i zwierząt dzikich utrzymywanych w warunkach fermowych, o których mowa w ust. 1.2 – 1.4 i 1.6 załącznika I do rozporządzenia (WE) nr 853/2004, w tym badania dobrostanu zwierząt po ich przybyciu do rzeźni, badania przedubojowego i poubojowego, oceny mięsa i nadzoru nad przestrzeganiem w czasie uboju przepisów o ochronie zwierząt

•     badania mięsa zwierząt łownych

•     prowadzenia kontroli urzędowych w ramach zwalczania chorób zakaźnych zwierząt

•     pobieranie próbek do badań w zakresie :

-bezpieczeństwa żywności

-innym niz określony w tritet pierwszym

2) osoby niebędące pracownikami Inspekcji, spełniające wymagania w zakresie kwalifikacji do wykonywania:

a)    czynności określonych w art. 18 ust. 2 i 4 rozporządzenia 2017/625 jako urzędowi pracownicy pomocniczy w rozumieniu art. 3 pkt 49 rozporządzenia 2017/625

b)   kontroli urzędowych, o których mowa w art. 18 ust. 7 lit. i rozporządzenia 2017/625 jako pracownicy wyznaczeni przez właściwe organy w rozumieniu art. 2 pkt 5 rozporządzenia 2019/624

c)    czynności o charakterze pomocniczym określonych w przepisach wydanych na podstawie art.16 ust. 6 pkt 1.

Wyznaczenia obejmują okres od dnia 01.01.2025 do dnia 31.12.2025r.

Osoby starające się o wyznaczenie, zgłaszają pisemnie Powiatowemu Lekarzowi Weterynarii w Przysusze gotowość do wykonywania określonych czynności, w terminie do dnia 29 listopada 2024r., na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do ogłoszenia. Druki zgłoszeń

osoba zainteresowana wyznaczeniem pobiera w Powiatowym Inspektoracie Weterynarii w Przysusze lub jako wydruk ze strony internetowej urzędu.

Osoby starające się o wyznaczenie przedstawiają Powiatowemu Lekarzowi Weterynarii w Przysusze przesyłając na adres Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Przysusze ul. Radomska 24, 26-400 Przysucha lub osobiście w sekretariacie urzędu następujące dokumenty, stanowiące załączniki do zgłoszenia gotowości:

a.    Dyplom lekarza weterynarii

b.   Prawo do wykonywania zawodu lekarza weterynarii (aktualne zaświadczenie z Izby Lekarsko – Weterynaryjnej nt. prawa wykonywania zawodu lekarza weterynarii).

c.    Dokumenty potwierdzające kwalifikacje określone w przepisach UE oraz prawie krajowym (wymagane staże, zaświadczenie o ukończonym kursie badania mięsa na obecność włośni metodą wytrawiania – jeśli dotyczy*).

d.   Dokument zawierający zgodę właściwej osoby na wyznaczenie (jeśli dotyczy).

e.    Dyplom specjalisty z danej dziedziny

f.     Zaświadczenie lekarskie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędowego lekarza oraz do celów sanitarno-epidemiologicznych w przypadku wyznaczeni związanych z kontaktem z żywnością.

g.    Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy dla lekarzy weterynarii.

h.   Inne, np. zaświadczenia z odbytych w ostatnich latach szkoleń, nabytych uprawnień itp. (jeśli są związane z przedmiotem wyznaczenia).

     Zgłoszenia będą poddawane ocenie według kryteriów określonych w Instrukcji Głównego Lekarza Weterynarii nr GIWpr.0200.1.22.2020 z dnia 5 listopada 2020r. w sprawie wyznaczania lekarzy weterynarii do wykonywania czynności urzędowych i osób do wykonywania czynności pomocniczych oraz sposobu prowadzenia listy takich osób.

      Zgłoszenia lekarzy weterynarii ubiegających się o wyznaczenie rozpatruje komisja powołana przez PLW w Przysusze. Względem wybranych osób Powiatowy Lekarz Weterynarii w Przysusze wszczyna z urzędu postępowanie administracyjne w przedmiotowej sprawie i wyznacza je w drodze decyzji administracyjnej. Zgłoszenie gotowości do wykonywania czynności urzędowych nie jest równoznaczne z uzyskaniem wyznaczenia.

     Powiatowy Lekarz Weterynarii w Przysusze zawrze z osobą wyznaczoną umowę cywilno –prawną na wykonywanie określonych czynności. Preferowaną formą zawarcia umowy wyznaczenia będą te zawierane z osobami, w ramach prowadzonej przez te osoby pozarolniczej działalności gospodarczej lub w ramach zakładu leczniczego, w którym są zatrudnione. Umowy będą zawierane jedynie z osobami, które złożą oświadczenie o których mowa w art. 16 ust. 2b ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. o Inspekcji Weterynaryjnej (tekst jednolity Dz. U. z 2024r., poz.12).

     Wykonywanie czynności określonych w umowach nie stanowi zatrudnienia na podstawie stosunku pracy.

     Po podpisaniu umowy Powiatowy Lekarz Weterynarii wystawi osobie wyznaczonej upoważnienia do wykonywania określonych czynności, wyda odznakę identyfikacyjną oraz pieczęć „Urzędowego Lekarza Weterynarii”. Nie podpisanie umowy w określonym terminie będzie równoznaczne z rezygnacją osoby ubiegającej się o wyznaczenie. W uzasadnionych przypadkach Powiatowy Lekarz Weterynarii może również w każdym innym czasie wyznaczyć osoby niebędące pracownikami Inspekcji Weterynaryjnej, a posiadające tytuł lekarza weterynarii lub posiadające kwalifikacje do wykonywania niektórych czynności pomocniczych, ubiegające się o wykonywanie zadań pod warunkiem złożenia zgłoszenia gotowości do wyznaczenia.

     Wszelkich wyjaśnień w zakresie naboru udziela sekretariat Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Przysusze.

     Ogłoszenie zamieszcza się niezwłocznie na tablicy ogłoszeń Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Przysusze oraz stronie internetowej urzędu.

Załączniki:

Ogłoszenie

Załącznik Nr 1

Arkusz oceny

Załacznik 3

Arkusz oceny w wersji DOCX

Załącznik Nr 1 w wersji DOCX

Załacznik Nr 3 w wersji DOCX


Powiatowy Lekarz Weterynarii w Przysusze

informuje o zbędnych składnikach majatku ruchomego

INFORMACJA O ZBĘDNYCH I ZUŻYTYCH SKŁADNIKACH MAJĄTKU RUCHOMEGO

Przysucha, 18 czerwca 2024r.

Nasz znak: PIW.AD.241.2.2024

Działając w oparciu o przepisy rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 października 2019 roku w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami majątku ruchomego Skarbu Państwa (t.j. Dz. U. z 2022r., poz. 998), Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Przysusze informuje, że dysponuje zbędnymi i zużytymi składnikami rzeczowymi majątku ruchomego, wyszczególnionymi w załączniku nr 1 niniejszej informacji, przeznaczonymi do zagospodarowania w drodze nieodpłatnego przekazania na czas nieoznaczony jednostce sektora finansów publicznych lub państwowej osobie prawnej, która nie jest jednostką sektora finansów publicznych, zgodnie z przepisami przedmiotowego rozporządzenia.

Powyższe jednostki zainteresowane przejęciem zbędnych i zużytych składników majątku proszone są o złożenie wniosku o treści zgodnej z postanowieniami §38 ust.4 ww. rozporządzenia.

W następnej kolejności składniki rzeczowe majątku ruchomego mogą być przekazane w formie darowizny jednostkom, o których mowa w §39 ww. rozporządzenia. Zainteresowane jednostki przejęciem zbędnego lub zużytego składnika, proszone są o złożenie wniosku zgodnie z §39 ust. 3 ww. rozporządzenia.

O przekazaniu zbędnych lub zużytych składników majątku ruchomego decydować będzie kolejność otrzymanych wniosków, z zachowaniem kolejności wskazanej powyżej.

 Wykaz zbędnych i zużytych składników rzeczowych majątku ruchomego znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszej informacji.

 Więcej informacji o zużytych składnikach majątku można uzyskać pod numerem telefonu (48) 6752801 lub e-mail: przysucha@piwprzysucha.pl.

 Wnioski należy składać do dnia 28 czerwca 2024 r.( liczy się data wpływu). Na adres : Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Przysusze, ul. Radomska 24, 26-400 Przysucha.

Załączniki:

  1. Załącznik nr 1 – wykaz mienia przeznaczonego do nieodpłatnego przekazania.
  2. Załącznik nr 2 – wniosek o nieodpłatne przekazanie składników rzeczowego majątku ruchomego (wzór)

Załącznik nr 1

WYKAZ MIENIA PRZEZNACZONEGO DO NIEODPŁATNEGO PRZEKAZANIA

Lp.

Nr inwentarzowy

Nazwa środka trwałego/środka trwałego w użytkowaniu

Data zakupu

Wartość księgowa brutto

Opis stanu technicznego

1

PIWet.P.604-299/10

Vera zestaw mebli kuchennych wraz z zlewozmywakiem dwukomorowym

 

2010 r.

1003,00zł

Zły stan techniczny, stwierdzono wady zagrażające bezpieczeństwu, naprawa nieopłacalna

Załącznik nr 2

   ……………………………………

   (pieczęć jednostki składającej wniosek)

 

Wniosek o nieodpłatne przekazanie składników rzeczowego majątku ruchomego

 

  1. Nazwa, siedziba i adres zainteresowanego organu lub jednostki występującej o nieodpłatne przekazanie, e-mil oraz telefon kontaktowy
  1. Wskazanie składnika(-ów) rzeczowego(-ych) majątku ruchomego, którego(-ych) dotyczy wniosek (nazwę składnika, nr inwentarzowy, nr załącznika)

 

Lp.

Nazwa

składnika majątku

Nr inwentarzowy

Nr

załącznika

1

 

 

 

2

 

 

 

3

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

  1. Uzasadnienie potrzeb i sposobu wykorzystania składnika majątku
  1. Forma prowadzonej działalności (zaznaczyć właściwe)
  • jednostka sektora finansów publicznych
  • państwowa osoba prawna która nie jest jednostką sektora finansów publicznych

Oświadczenie

Oświadczam, że składnik rzeczowy majątku ruchomego zostanie odebrany w terminie i miejscu wskazanym w protokole zdawczo-odbiorczym. Zobowiązuję się do pokrycia kosztów odbioru składników majątkowych.

 

 

   …………………………………………….                                                                       ……………………………………………

               (miejscowość i data)                                                                                        (pieczęć i  podpis kierownika jednostki)


Powiatowy Lekarz Weterynarii w Przysusze

informuje o zbędnych składnikach majatku ruchomego

INFORMACJA O ZBĘDNYCH I ZUŻYTYCH SKŁADNIKACH MAJĄTKU RUCHOMEGO

Działając w oparciu o przepisy rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 października 2019 roku w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami majątku ruchomego Skarbu Państwa (t.j. Dz. U. z 2022r., poz. 998), Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Przysusze informuje, że dysponuje zbędnymi i zużytymi składnikami rzeczowymi majątku ruchomego, wyszczególnionymi w załączniku nr 1 niniejszej informacji, przeznaczonymi do zagospodarowania w drodze nieodpłatnego przekazania na czas nieoznaczony jednostce sektora finansów publicznych lub państwowej osobie prawnej, która nie jest jednostką sektora finansów publicznych, zgodnie z przepisami przedmiotowego rozporządzenia.

                Powyższe jednostki zainteresowane przejęciem zbędnych i zużytych składników majątku proszone są o złożenie wniosku o treści zgodnej z postanowieniami §38 ust.4 ww. rozporządzenia.

                W następnej kolejności składniki rzeczowe majątku ruchomego mogą być przekazane w formie darowizny jednostkom, o których mowa w §39 ww. rozporządzenia. Zainteresowane jednostki przejęciem zbędnego lub zużytego składnika, proszone są o złożenie wniosku zgodnie z §39 ust. 3 ww. rozporządzenia.

                O przekazaniu zbędnych lub zużytych składników majątku ruchomego decydować będzie kolejność otrzymanych wniosków, z zachowaniem kolejności wskazanej powyżej.

                Wykaz zbędnych i zużytych składników rzeczowych majątku ruchomego znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszej informacji.

                Więcej informacji o zużytych składnikach majątku można uzyskać pod numerem telefonu (48) 6752801 lub e-mail: przysucha@piwprzysucha.pl.

                Wnioski należy składać do dnia 6 czerwca 2024 r.( liczy się data wpływu). Na adres : Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Przysusze, ul. Radomska 24, 26-400 Przysucha.

 

 

Załączniki:

  1. Załącznik nr 1 – wykaz mienia przeznaczonego do nieodpłatnego przekazania.
  2. Załącznik nr 2 – wniosek o nieodpłatne przekazanie składników rzeczowego majątku ruchomego (wzór)

Informacja o zbędnych i zużytych składnikach majątku ruchomego


POWIATOWY LEKARZ WETERYNARII W PRZYSUSZE

ogłasza nabór lekarzy wterynarii i osób posiadających kwalifikacje do czynności pomocniczych, niebędących pracownikami Inspekcji Weterynaryjnej oraz będących pracownikami innego inspektoratu weterynarii do wykonywania czynności określonych w art. 16 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku o Inspekcji Weterynaryjnej na terenie powiatu przysuskiego

Nabor_lekarzy_2024.pdf

zal_wyznaczenia_24.pdf


Powiatowy Lekarz Weterynarii w Przysusze

informuje o zbędnych składnikach majatku ruchomego

INFORMACJA O ZBĘDNYCH I ZUŻYTYCH SKŁADNIKACH MAJĄTKU RUCHOMEGO

            Działając w oparciu o przepisy rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 października 2019 roku w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami majątku ruchomego Skarbu Państwa (t.j. Dz. U. z 2022r., poz. 998), Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Przysusze informuje, że dysponuje zbędnymi i zużytymi składnikami rzeczowymi majątku ruchomego, wyszczególnionymi w załączniku nr 1 niniejszej informacji, przeznaczonymi do zagospodarowania w drodze nieodpłatnego przekazania na czas nieoznaczony jednostce sektora finansów publicznych lub państwowej osobie prawnej, która nie jest jednostką sektora finansów publicznych, zgodnie z przepisami przedmiotowego rozporządzenia.

                Powyższe jednostki zainteresowane przejęciem zbędnych i zużytych składników majątku proszone są o złożenie wniosku o treści zgodnej z postanowieniami §38 ust.4 ww. rozporządzenia.

                W następnej kolejności składniki rzeczowe majątku ruchomego mogą być przekazane w formie darowizny jednostkom, o których mowa w §39 ww. rozporządzenia. Zainteresowane jednostki przejęciem zbędnego lub zużytego składnika, proszone są o złożenie wniosku zgodnie z §39 ust. 3 ww. rozporządzenia.

                O przekazaniu zbędnych lub zużytych składników majątku ruchomego decydować będzie kolejność otrzymanych wniosków, z zachowaniem kolejności wskazanej powyżej.

                Wykaz zbędnych i zużytych składników rzeczowych majątku ruchomego znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszej informacji.

                Więcej informacji o zużytych składnikach majątku można uzyskać pod numerem telefonu (48) 6752801 lub e-mail: przysucha@piwprzysucha.pl.

                Wnioski należy składać do dnia 21listopada 2023r.( liczy się data wpływu). Na adres : Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Przysusze, ul. Radomska 24, 26-400 Przysucha.

Dokumenty do pobrania


Ogłoszenie o przetargu

Sprzedaż samochodu osobowego Hyundai i 10

Dokumenty do pobrania


Powiatowy Lekarz Weterynarii w Przysusze

informuje o zbędnych składnikach majatku ruchomego

Informacja o zbędnych i zużytych składnikach majątku ruchomego

WYKAZ MIENIA PRZEZNACZONEGO DO NIEODPŁATNEGO PRZEKAZANIA

 

L.p.

Nr inwentarzowy

Nazwa środka trwałego/środka trwałego w użytkowaniu

Data zakupu

Wartość księgowa brutto

Opis stanu technicznego

1

7/741-3

Samochód osobowy Hyundai i 10

02.12.2010

31 000,00

Pojazd sprawny technicznie, posiada ważne badania techniczne do 16.11.2023 oraz ubezpieczenie komunikacyjne do 25.11.2023, Rok produkcji 2010, przebieg 140000 km, poj. silnika: 1086 cm3, rodzaj paliwa: benzyna.


Powiatowy Lekarz Weterynarii w Przysusze

informuje o zbędnych składnikach majatku ruchomego

Informacja o zbędnych i zużytych składnikach majątku ruchomego

WYKAZ MIENIA PRZEZNACZONEGO DO NIEODPŁATNEGO PRZEKAZANIA

 

L.p.

Nr inwentarzowy

Nazwa środka trwałego/środka trwałego w użytkowaniu

Data zakupu

Wartość księgowa brutto

Opis stanu technicznego

1

7/741-3

Samochód osobowy Hyundai i 10

02.12.2010

31 000,00

Pojazd sprawny technicznie, posiada ważne badania techniczne do 16.11.2023 oraz ubezpieczenie komunikacyjne do 25.11.2023, Rok produkcji 2010, przebieg 140000 km, poj. silnika: 1086 cm3, rodzaj paliwa: benzyna.


Powiatowy Lekarz Weterynarii w Przysusze

informuje o zbędnych składnikach majatku ruchomego

Ogłoszenie


Powiatowy Lekarz Weterynarii w Przysusze

informuje o zbędnych składnikach majatku ruchomego

Ogłoszenie


POWIATOWY LEKARZ WETERYNARII W PRZYSUSZE

ogłasza nabór lekarzy wterynarii i osób posiadających kwalifikacje do czynności pomocniczych, niebędących pracownikami Inspekcji Weterynaryjnej oraz będących pracownikami innego inspektoratu weterynarii do wykonywania czynności określonych w art. 16 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku o Inspekcji Weterynaryjnej na terenie powiatu przysuskiego

Ogłoszenie

Zgłoszenie gotowości

Oświadczenie

Arkusz oceny


POWIATOWY LEKARZ WETERYNARII W PRZYSUSZE

ogłasza nabór lekarzy wterynarii i osób posiadających kwalifikacje do czynności pomocniczych, niebędących pracownikami Inspekcji Weterynaryjnej oraz będących pracownikami innego inspektoratu weterynarii do wykonywania czynności określonych w art. 16 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku o Inspekcji Weterynaryjnej na terenie powiatu przysuskiego

Ogłoszenie

Zgłoszenie gotowości

Oświadczenie

Arkusz oceny